The Foundry MARI 3.2v1

MARI — программа для текстурирования 3D-моделей, которая позволяет рисовать прямо на модели и сразу просматривать результаты. Набор инструментов Mari оставляет далеко позади многие автономные 2D-системы, и позволяет дизайнерам сосредоточиться на живописи. Программа имеет гибкий пользовательский интерфейс.

----------------------<cut>----------------------

Особенности:
• От аналогов (Zbrush, Mudbox, Blender, 3d-coat) Mari отличается поддержкой в несколько тысяч раз больших текстур (32K x 32K пикселей) на модель, большей скоростью работы с большими текстурами, расширенными возможностями визуализации, гибким движком кистей, поддержкой анимации и возможностью создания анимированных текстур.
• MARI — творческий инструмент для текстурирования 3D-моделей, который позволяет обрабатывать экстремальные проекты и является идеальным инструментом для каждого художника.
• Возможность обработки огромного числа пикселей, множество красок, гибкие возможности обработки.
• MARI позволяет художникам сконцентрироваться не на живописи и текстурах, а непосредственно на 3D модели.
• Возможность импортировать и экспортировать модели в Adobe Photoshop.
• The Foundry MARI была разработана Weta Digital для обработки массивного комплекса текстур.
• Сегодня программа MARI широко применяется в киноиндустрии и иных сферах, и была основным инструментом 3D-графики при создании оскароносных картин “Хоббит: Нежданное путешествие”, “Прометей” и “Мстители”.
• Высоко детализированные работы, созданные в Mari были использованы в таких блокбастерах как "Район № 9", "Милые кости" и "Аватар".
• Экономьте время и выведите текстурирование далеко за пределы возможного!

The Foundry MARI 3.2v1

The Foundry MARI 3.2v1

Новые возможности:
MODO rendering and baking: MODO’s rendering technology is now integrated directly within MARI. working out of the box without the need for a MODO license. Artists can now easily check the final-render quality of their work as they paint, or use MODO’s powerful baking engine to bake textures directly from within the MARI UI, reducing time spent transferring data between various applications. MARI’s new developer APIs further extend the ability to achieve similar functionality with other offline renderers.
Exposed node graph and Gizmos: In addition to the traditional layer system, MARI 3 introduces the first phase of the exposure of its node graph, which allows advanced users to create and edit channels and layers in a more powerful, efficient and visual manner. Artists can chose to work directly in the node graph, selecting and connecting nodes to build their final textured surface. In addition, artists can reduce complexity by combining frequently used functions into custom group nodes known at Gizmos. Artists can export Gizmos for use in other projects, or shared with others.
OpenSubdiv support: New support in MARI for the widely-used OpenSubdiv geometry lets artists work with subdivision surface (SDS) meshes, without the need to translate or pre-subdivide them. Subdivision surfaces combined with accurate UV layouts lets artists view and work with a better representation of the final rendered smooth surface, while making sure final textures match up.
Color space management: MARI 3 delivers new flexible, artist-friendly color management workflows, based on OpenColorIO. Color space properties, available on both images and on individual channels of multi-channel images, eliminate the need to preprocess or post-process images into the correct color space. Artists can also set color space defaults a per-project basis. These features save time and reduce the potential for errors.
Arnold, V-Ray, Unreal and Redshift shaders: MARI 3 introduces new shaders designed to simulate those used in industry-standard rendering and games engines—Arnold, V-Ray, Unreal and Redshift. Now, artists can paint textures in their intended final context, providing more realistic previews.

The Foundry MARI 3.2v1

The Foundry MARI 3.2v1

ОС: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (64-bit)
Язык интерфейса: English
Лечение: в комплекте
Размер: 365 Mb

Необходимо зарегистрироваться чтобы прочитать текст или скачать файлы

«Дизайнерский»  &  «Портативный софт»